سفارش تبلیغ
با سلام

رویه ی وبلاگ به این شکل هست که من ابتدا سوره مورد نظر رو خودم میخونم و سپس یه مقدمه برای سوره انتخاب میکنم و توی وبلاگ قرار میدم.

اما بعضی از بیننده های وبلاگ، تفسیر بقیه سوره هایی هم که من هنوز بهشون نرسیدم رو میخوان.

به همین دلیل توی این پست، لینک تفسیر سوره های 29 تا 114 رو قرار میدهم.

از 1 تا 28 هم که در منوی سمت راست وبلاگ موجود هست.

سوره قدر که 97 امین هست نیز در منوی سمت راست میباشد.

به مرور که پیش برم، در آینده منوی سمت راست هم تکمیل میشود ان شاء الله.



لیست سوره های 29 تا 114

یا حق !



برچسب ها : تفسیر,

» مطلب بعدی : حضرت فاطمه(س) از دیدگاه قرآن
» مطلب قبلی : سوره عنکبوت

پیامهای عمومی ارسال شده

+
سلام فیش یکی از دانش پژوه موسسه امام خمینی از کلاس تفسیر حضرت آیت الله فیاضی (تفسیر کشاف )را در وبلاگ http://quran.parsiblog.comبخوانید.

آمار بازید

بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 9503
کل مطالب: 12

تبلیغات

ADS

آرشیو

مهر 91

خبرنامه


 

لوگوی ما

پروفایل مدیریت

نام مدیریت : مرتضی جعفری

توضیحات : این حقیر مرتضی جعفری دانش پژوه رشته تفسیر و علوم قرآنی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی هستم. پایه هشتم حوزه هستم
تعداد : 3
ایمیل مدیریت : مرتضی جعفری


ویرایش

موسیقی

امکانات